Meest gestelde vragen
Hoe lang duurt het dat mijn bestelling wordt verzonden?
Wij streven er naar bestellingen, welke zijn geplaatst op werkdagen voor 12 uur, dezelfde dag te verzenden.
Welke pakketdienst gebruiken jullie?
Wij verzenden standaard met DHL. Op verzoek kunnen wij hiervan afwijken. In het geval van extra kosten dient u deze bij te betalen alvorens de bestelling wordt verzonden.
Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
Ja, u kunt uw bestelling afhalen op afspraak.
Hoe lang kan ik mijn bestelling retourneren?
Na ontvangst van uw pakket heeft u 14 dagen tijd om uw bestelling te retourneren zonder opgave van reden. De producten dienen schoon te zijn en na ontvangst niet te zijn gebruikt. Outletproducten kunnen niet worden geretourneerd.
Hoe kan ik retourneren?
U dient ons altijd per e-mail op de hoogte te stellen alvorens u (een deel van) de bestelling retourneert. Indien gewenst kunnen wij u een retourlabel sturen. De verzendkosten voor uw retourbestelling brengen wij in mindering op het terug te ontvangen bedrag. U kunt de retourzending ook zelf regelen bij verzenddienst naar keuze.
Hoe weet ik dat de gebruikte kleding die ik koop niet vol vlekken, scheuren of gaten zit?
De meeste kleding die wij aanbieden is nog zeer goed en heeft geen beschadigen en/of vlekken. De staat van het product wordt altijd in de omschrijving beschreven. Vlekjes of beschadigingen zullen dus altijd worden vermeld. In het geval van grotere beschadigingen, vlekken etc. bieden wij het product aan in onze outlet.
Kan ik mijn kleding bij jullie passen?
Wij hebben geen fysieke winkel. Het is daarom niet mogelijk om te passen. U kunt de kleding thuis passen en indien het niet past kunt u het binnen 14 dagen retourneren of omruilen.